johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 6 januari 2014 21:30

  hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen sen tog inne smör,skinka,kaffekoppen,sen gick på toa,sen borsta tänderna,sen bädda min säng,ändra mitt skrivbord,sen borsta håret,sen smsa min kille,sen smsa han,sa är på väga till dig,sen ringde till mamma,sa att jag,min kille skulle på nyårssaluten,sen gick på toa,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,tog min plånbok,sen gick vi till nyårssaluten,såg fotboll där på arenan,sen gick vi ,kolla lite hur där såg ut,sen gick vi ner till mcdonalds,åt på mcdonalds åt en bigmacmenny,drack cola,sen gick vi,tog bussen,sen hoppa av vid maxi,där handla jag en film,min kille handla mat tills imorgon,sen betala jag min film,han sina saker,sen  gick jag hem till mig,sätt på mitt rum,sen kom min kille då såg vi filmen hur många kramar finns det ivärlden,sen sa hejdå till min kille,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards