johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 4 januari 2014 23:30

  hej idag vakna jag elva,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen åt en bullhalva,drack kaffe,sen gick på toa,sen borsta tänderna,sen bädda min säng,sen såg film,sen läste bloggar,sen såg film,sen ringde min kille mig,vi snacka lite,sen såg film,sen sätt på facebook,sen smsa med sofia,min kille,sen såg film,sen åt vi lunch ris,köttgryta,sen såg film,sen ringde min kille mig,sa gå till lidl så möts vi där,sen byta kläder,sen gick till lidl,sen vänta  vid  lidl,sen gick till maxi,kolla vid filmerna,sen kom min kille,sen handla jag godis,2 små fanta,sen betala det,sen vänta på min kille,sen gick vi hem till mig,åt kvällsmat,sen gick på toa,sen byta till myskläder,sen såg film,sen la jag,min kille,möss,sen hämta hans glass från frysen,hans dricka,stoppa ner i hans påse,sen sa hejdå,sen tog upp min dricka,åt godsi,sen såg film,sen läste bloggar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards