johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 16 januari 2014 21:30

  hej idag väckte mamma mig,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog varsen kaffekopp till mig,mina föräldrar,sen brädde en macka,sen åt en macka, åt chokladpudding,drack kaffe,sen gick upp,gick på toa,borsta tänderna,tog mobilen,la ner datan i väskan ,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmorbyxorna,jackan,mössan,skorna,vantarna,sen tog väskan,gympapåsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,hoppa av,sen gick resten av vägen,sen hängde av mina yterkläder i skåpet,la inne gympapåsen,sen tog datan,sen gick till janet,stog ,vänta på henne vid hennes klassrum,sen börja vi,hade matte,sen engelska,sen rast,sen sortera korten vi spela med,sen hade vi svenska,sen hade vi fika,snacka om teatern vi var på i onsdags,sen sätt upp alla stolar,sen tog datan,sen la inne datan i skåpet,sen låste skåpet,sen gick till matan,åt lunch,drack mjölk,sen snacka med min kille,sen gick till bilden,sen hade vi bild,sen gick,hämta våran saker,sen låste skåpet,sen gick till idrotten,byta om till gympakläder,sen hade vi idrott,sen ducha vi,sen tog på oss kläder,packa ner gympakläderna,underkläderna,handuken,gympaskorna,s
en tog på mig tarmorbyxorna,jackan,mössa,sen skorna,sen vantarna,sen tog min väska,gympapåsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog av yterkläderna,skorna,mössan,vantarna,sen gick på toa,sen bädda sängen,sen koka kaffe,drack kaffe,sen gick på toa,sen  sätt vid ipaden,sen vänta på mina föräldrar,sen körde dom till netonnet,sen körde dom mig tilll väla,jag gick inne på intersport,handla en hiftröja,sen åkte vi till hornbach,sen körde dom hem mig,sen åkte dom,hämta syrran,jag låste dörren,jag ducha,sen torka mig,sen tog på mig kläder,sen tvätta jackan,sen hängde upp jackan,sen kom min syrra,mina föräldrar,sen såg film,sen sa dom att det var mat,sen  åt  vi kvällsmat,drack läsk,sen kolla visa saker,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards