johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 januari 2014 21:30

  hej idag väckte mamma mig,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog varsen kaffekopp till mig,mamma,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jackan,skorna,vantar,mössa,gympapåsen,väskan,sen sa hejdå till mamma,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hängde inne mina saker i skåpet,sen låste skåpet,sen gick vi till billi,hade billi,sen hade vi rast,sen hade billi igen,sen gick vi,åt lunch,drack mjölk,sen hade vi rast,sen hade vi kiki,sen gick,hämta våran saker iskåpet,sen låste skåpet,sen gick till musiken,sen hade musik,spela på bungotrummor,sen såg en film,sen sluta vi musiken,sen tog våran saker,gick till bollsporten,byta om till idrottskläder,sen hade bollsport,sen gick,ducha,sen tog på mig kläder,det igen, sen stoppa ner gympakläderna i gympaväskan,sen tog på mig jackan,skorna,vantar,mössan,sen tog väskan,gympapåsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,hoppa av där,sen gick resten av vägen hem,sen bädda sängen,sen koka kaffe,sen drack kaffe,åt winebröd,sen gick ner med kaffekoppen,sen såg film,sen skala potatis,sen kom min kille,sen hängde upp gympakläderna,sen åt vi kvällsmat,sen såg jag,min kille film,sen gick han hem,jag sa hejdå,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards