johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 19 januari 2014 21:30

    hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,ost,smörkniv,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,sen gick ner,hämta en hink,en trassa,sen bädda sängen,sen damtorka mitt rum,sen damsuga mitt rum,sen veck tvätten,sen strök min tröja,drack kaffe,sen såg film,drack kaffe,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum,sen knacka pappa på dörren då sa jag ja,sen öppna han,jag tog en kanelbulle,la på en talrik,sen gick ner,värmde kaffe i mikron,sen drack kaffe,åt kanelbulle,såg film,läste bloggar på ipaden,sen gick ner med talriken,kaffekoppen,sen sätt igång fläkten,sen la inne halsbandet på rummet,sen gick på toa,sen tog av mig kläderna,sen ducha,sen torka mig,sen slängde ner kläder i tvätten,sen tog på mig kläder,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen kom mamma,pappa hem,då borsta jag håret,sen såg film,sen sa pappa det är mat,då åt vi mat,sen räkor,sen gav katterna några räkor,sen gick upp,sen såg film,läste bloggar,sätt på facebook,la inne en bild på instagram,sen gick på toa,sen såg film,sen var den filmen slut,sen sätt på en ny film,sen pausa den nya filmen,sen tog ner kaffekoppen,sen packa gympakläder,sen tog ner gympapåsen,sen hämta cola,sen åt godis,drack cola,såg film,på bilden under mig är där en bild på hiftröjan som jag köpte i torsdags,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards