johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 24 januari 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog varsen kaffekopp till mig,mamma,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmobyxorna,jackan,mössa,skorna,vantar,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick resten av vägen,gick till omkläddningsrummet,tog av oss yterkläderna,sen byta till kökskor,köksmössa,förklädde,sen låste skåpet,sen läste vi recept,sen gick jag,en till,prata om facebook med en annan som hade gjort en facebook med mig,sen gick vi,baka bullar,sen tog på mig förklädde,mössa,sen tvätta händerna,sen fixa med degen,sen hade vi rast,gick till caffeterian,handla cola,birka,sen börja vi igen,vår lärare vissa hur vi skulle göra,sen gjorde vi bullar,sen sätt på klockan,diska undan allt,sen tog undan disken,ställde det rätt,sen snacka om facebook,sen vilken film vi skulle se,sen gick vi,åt lunch,drack mjölk,sen såg vi film,sen gick till omkläddningsrummet,tog på mig yterkläder,tog väskan,låste skåpet,sen gick till busshållsplatsen,vänta på bussen,sen gick till bussen,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen bädda sängen,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen åt godis,sen gick mina föräldrar hem ifrån,sen såg jag film,sen åt jag kvällsmat,sen kom min kille,sen tog ut pizzerana,sen gick på toa,sen gick upp till min kille,sen såg film,sen såg fångarna på fortet,sen var det slut,sen såg jag,min kille film på swefilmer,sen såg film på min tv,sen kom mina föräldrar,sen såg jag,min kille film,sen gick han på toa,sen rulla han ner åt mig,sen bädda upp min säng,sen gick jag ner,sa hejdå till han,han gick hem,sen sa jag godnatt till mamma,katterna,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards