johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 25 januari 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mig myskläder,sen gick ner,värmde kaffe,sen tog ut smör,skinka,bröd,min kaffekopp,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,såg film,sen byta kläder,sen borsta jag tänderna,sen tog ner saker jag skulle ha med till mormor,morfar,sen borsta mitt hår,sen gick på toa,sen vänta vi på mormor,sen kom hon,hämta oss,sen tog på mig skorna,jackan,tog kassen,sen gick ut till mormorsbil,sen åkte jag,mamma,sara,filip till mormor,morfar,sen ringde på dörren,morfar öppna,sen hämta mormor pappa,krister,sen kom dom,sen sätt i derassoffa,kolla på ipaden,snacka med min morbror,han sa grattis i efterskot,gav mig ett kuvar med något i,sen öppna jag det,sen åt vi dillkött,potatis,sås hos mormor,morfar,sen tog undan talriken,sen gick på toa,sen sätt mig i deras soffa,kolla på ipaden,åt godis,drack läsk,sen koka mormor kaffe,sen åt vi efterrätt,drack kaffe,sen gick på toa,kolla på ipaden,åt godis,drack läsk,sen körde mormor hem syrran,brossan,sen åt godis,drack läsk,sen gick på toa,sen åkte jag,mamma,pappa hemma,tog på mig skorna,jackan,tog mina saker,sen åkte jag,mamma,pappa,min morbror hem,först körde mormor hem mig,mamma,pappa,sen öppna vi dörren,sen gick jag på toa,sen byta jag kläder,sen åt godis,drack läsk,sen sätt på en film,sen såg film,sen gick på toa,sen gick ner,hämta mer läsk,åt godis,sen såg film,sen åt godis,hämta mer läsk,drack läsk,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards