johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 10 januari 2014 22:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog varsen kaffekopp till mig,mamma,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jackan,mössan,skorna,vantarna,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen låsa inne sakerna i skåpet,sen kolla på rulltårta receptet,läste,sen gjorde jag,en till rulltårtan,sen torka av där vi var,sätt inne rulltårtan i kylen,sen tog vi rast,sen börja vi,fixa rulltårtan,sen fira vi mig,sen ställde inne disk i diskmaskinen,sen gick,åt lunch,sen gjorde vi hänga gubben,sen spela fågelskräman,sen tog hand om disken,sen tog våran saker,sen låste skåpet,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen bädda sängen,sen förde över musik till mobilen,sen gick på toa,sen tog upp två saker på mitt rum,sen gick ner,koka kaffe,sen drack kaffe,sen snacka i mobil,sen gick på toa,sen åkte vi till maxi,sen åkte vi hem,sen gick på toa,sen sätt i uterummet,sen kom min kille hem till mig,vi la,möss,såg fångarna på fortet,sen åt vi kvällsmat,sen gick upp till min kille,sen kela vi,såg film,sen gick jag,drack,sen gick,sa hejdå till han så gick han hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards