johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 2 januari 2014 23:30

                                                                                                                                                     här är alla bilder från året 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 januari 2014 23:30

  hej idag väckte mamma mig elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost, åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen tog inne smör,ost,kaffekoppen,sen gick på toa,sen borsta tänderna,sen tog kaffe upp på mitt rum,sen bädda sängen,sen borsta håret,sen såg film,sen kom min kille,sen såg film med han,la,möss med han,sen såg film,sen gick ner,åt en kopp med nudlar,sen fortsätte se film,sen sa hejdå till min kille,sen såg film,sen läste bloggar,sen åt sparissoppa,sen såg film,sen gick på toa,sen såg film,var inne på facebook,sen gick på toa,sen drack kaffe,sen såg saker på facebook,sen såg ishockey sverige-slovakien,sen åt kvällsmat,sen gick på toa,sen såg ishockey,sen åt räkor,sen fortsätte se ishockey,sen drack julmust,sen såg film,sen läste bloggar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards