johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog en kaffekopp till mig,sen brädde en macka,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen ställde ut koppen i köket,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tarmobyxor,jacka,mössa,halsduk,skorna,vantar,sen tog väskan,gympapåsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick resten av vägen till omkläddningsrummet,sen hängde av mina yterkläder i skåpet,la inne väskan,gympapåsen,sen gick till janet,fick göra saker på en ipad,skriva vilka som åt i tisdags på datan,sen hade vi rast,sen fika vi,gjorde engelskspel,sen hade vi nutidsfrågor,sen gick vi till matan,åt lunch,sen hade vi rast,sen hade vi bild ,sen gjorde vi vid efter oss på bilden,sen sluta vi,sen stoppa ner mina tarmobyxor,halsduk iväskan,sen tog väskan,gympapåsen,jackan,vantarna,mössan,sen gick till idrotten,sen byta om till idrottskläder,sen hade vi idrott,sen gick vi,ducha,byta om till våran vanliga kläder,sen tog på mig yterkläderna,sen tog väskan,gympapåsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog av mig yterkläderna,sen gick på toa,sen koka kaffe,drack kaffe,sen tog på mig yterkläderna,sen gick ut,skotta,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen sätt vid ipaden,sen åt någon lätt kvällsmat,sen sätt vid ipaden,sen kom mina föräldrar,syrra hem med kvällsmat,sen åt vi kvällsmat,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards