johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 18 januari 2014 23:30

  hej idag vakna jag åtta,gick ner till mamma,pappa,kela med dom ,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,åt ett ägg,drack kaffe,sen gick upp,byta kläder,borsta tänderna,tog kamran,mobilen,sen gick ner,borsta håret,sen gick ut,tog kort i snön,sen skotta jag snö,sen var ute ett tag,sen gick inne,fixa varmchoklad,sen tvätta,sen strök mina kläder,sen tog upp kläderna,såg film,sen åt vi lunch,drack jucie,sen plocka jag upp diskmaskinen,sen tvätta,sen fortsätte se film,sen hängde upp tvätten,sen kom syrran,fassan hem,sen ducha syrran,sen ducha brossan,sen åkte dom iväg,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen kom  min kille,vi la,kela,såg film,sen åt vi godis,sen gick ner,koka kaffe,sen hämta varsen glass till mig, min kille,sen kom inne,sen snacka med mormor,morfar i telefon,sen sa hejdå till mormor,morfar,sen åt jag,emil glass,sen gick upp på mitt rum,såg film,sen kom dom andre hem,han gick hem,sen åt jag chokladpudding,sen  sätt på en film,åt godis,drack läsk,såg film,sen läste bloggar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards