johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 23 november 2013 23:01

  hej idag väckte mamma mig,sen la ner lite,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,bädda sängen,sen gick ner,borsta håret,sen drack mer kaffe,såg film,sen hämta en regngöringsskiva,rengörde min dvd,sen ringde min kille mig,vi snacka,sen sätt jag på svenssonsvensson säsong 2,fortsätte se den,sen gick ner med koppen,drack julmust,åt godis,sen fortsätte se svenssonsvensson säsong 2,sen åt lunch,sen fortsätte se svenssonsvensson säsong 2,sen läste bloggar,sen såg svenssonsvensson säsong 3 disc 1,sen läste bloggar,sen fortsätte se svenssonsvensson säsong 3 disc 1,sen sätt jag på svenssonsvensson säsong 3 disc 2,sen läste bloggar,rätta inne lägg på min egen blogg,sen åt kvällsmat,sen såg svensson svensson säsong 3 disc 2,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 22 november 2013 23:01

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen gick ner,borsta håret,tog väskan,tog på mig jackan,skorna,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hängde inne allt i skåpet,sen sätt lite i uppbehållsrummet,sen gick till skåpet,tog mina kökskläder,så tvätta några andra dom till oss,jag,2 till gick till våran skåp,hämta våran jackor,sen gick vi till bilen,åkte bil till sundsgårdensdisco,sen betala lärarna inträde,vi hängde våran jackor,sen sätt jag ner ett tag,sen gick jag upp,dansa,sen gick jag,en till,köpte dricka,sen dansa jag till discot var slut,sen tog vi bilen tillbaka till skolan,hängde inne jackan i mitt skåp,sen gick på toa,sen gick vi till stora köket,värmde maten,sen åt vår mat,sen plannera saker vi skulle göra när jag var tillbaka,saker dom skulle göra när jag var borta,sen tog vi hand om disken,sen hade vi rast,då gick jag till caffeterian,handla en julmust,sen drack den,sätt på mobilen,sen börja vi igen,tog hand om det sissta,sen tog jag på mig jackan,mössan,vantarna,stoppa ner mina kökskor i väskan,sen låste skåpet,sen gick till busshållsplatsen,vänta på bussen,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,gick resten av biten hem,sen koka kaffe till mig,pappa,sen gick på toa,sen såg film,sen drack mer kaffe,sen gick på toa,sen kolla på bloggar,sen åt vi kvällsmat,sen såg jag,mamma ,pappa idol,sen såg vi vem som åkte ut från idol,sen gjorde jag mig klar förläggdags vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 22 november 2013 17:09

här är saker jag köpte i ullared när jag var där sisst med min mossa,mormor,syrran som jag filma igår.
  

Av johanna Karlsson Maltby - 22 november 2013 17:04

 här är filmer min kille köpte till mig i ullared när han var där som jag filma igår
  

Av johanna Karlsson Maltby - 22 november 2013 16:50

här är saker jag har köpt i ullared förlängesen som jag filma igår
 

Av johanna Karlsson Maltby - 22 november 2013 16:41

 här är saker jag köpte i ullared  som jag filma i går
  

Av johanna Karlsson Maltby - 22 november 2013 16:31

här är saker jag köpt i ullared förlängesen som jag filma igår
  

Av johanna Karlsson Maltby - 22 november 2013 16:13

här är saker jag köpte i ullared förlängesen som jag filma i går
 

Ovido - Quiz & Flashcards