johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 10 november 2013 21:15

      hej idag vakna jag halv elva,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt våfflor,drack kaffe,sen gick upp,sätt mig,kolla på film,sen drack kaffe,sen såg film,sätt vid ipaden,sen gick ,ducha,sen borsta tänderna,sen gick ner,kolla när pappa öppna sina farsdagspressenter,sen åt chips,drack kaffe,sen gick på toa,sen gick upp,tog på mig kläder,såg film,sen  strök mina kläder,sen sätt vid ipaden,läste bloggar,sen  åt lunch åt 3 halvor,sen drack läsk,åt godis,sen  skrev önskelista,sen  packa gympa kläder,sen såg film,sätt vid ipaden,sen såg på tv,sen såg solsidan på tv,sen åt kvällsmat,drack jucie,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards