johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 21 november 2013 21:30

   Hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe i köket,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,sen tog min mobil,data,sen borsta håret,tog på mig skorna,jackan,stoppa ner datan iväskan,tog gympapåsen,sen gick till bussen,tog bussen till skolan,sen hoppa av,gick en bit,sen hängde in jackan,la inne väskan,mössan,vantarna,tarmobyxorna,byta skor,sen tog datan,sen låste skåpet,gick till uppbehållsrummet,sätt lite,sen gick till kärnämnen,vi hade matte,engelska,sen gick jag,fixa fika,sen fika vi efterrasten,sen såg vi lilla aktuellt,sen gjorde nutidsfrågor,sen la inne datan i skåpet,sen låste skåpet,sen  ställde inne kopparna,glasen,talrikarna i disken,sen gick,åt lunch,sen hade vi rast,sen såg vi film,sen gick,hämta mina saker,sen  hade vi bad,sen ducha,tog på mig kläder,sen yterkläder,sen tog bussen hem,sen gick resten av vägen,sen tog in posten,sen tog av yterkläderna,skorna,sen gick på toa,sen koka kaffe,sen åt vi kex,sen drack kaffe,sen fixa disken,sen hängde upp badkläderna,handuken,sen skrev önskelista till min morbror,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen gick åt,gick med min kille,sen gick hem,åt kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards