johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 6 november 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe till mig,sen tog ut smör,skinka,kaffekoppen,sen åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,gick på toa,sen tog en frukt,vatten med till skolan,sen tog min mobil,sen tog på mig skorna,jackan,väskan,sätt på mig hjälmen,sen låste upp gargaset,tog ut min cykel,sen låste gargaset,sen lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick inne,gick till omkläddningsrummet,hängde inne mina saker,sen låste skåpet,sen sätt lite i uppbehållsrummet,sen gick till billisklassrum,sen kolla vi när bussen gick till grönigen,sen såg hjärnkorntoret filmen ,sen gick till omkläddningsrummet,tog jackan,sen gick,köpte kaffe,drack kaffe,sen åkte vi buss till gröningen,såg havstempraturen,det var 5,en halv ,sen gick vi till busshållsplatsen,tog bussen tillbaka till skolan,sen låste inne jackan i skåpet,sen åt soppa,en macka,sen låste upp skåpet,tog mina saker,sen låste upp cyklen,cykla hem,tog inne hd,sen gick inne,tog mammasnycklar,låste upp gargaset,låste inne cyklen,sen låste gargaset,sen koka kaffe till mig,mamma ,sen bädda sängen,sen drack kaffe,läste hd,sen gick på toa,sen damtorka mina hyllor,saker,sen gick ut,tog inne posten,sen drack kaffe,sen damsuga på rummet,sen sätt vid ipaden,såg sällskapsresan,sen la inne bilder på instagram,sen läste bloggar,sen  ducha,sen torka mig,sen tog på mig kläder,sen fortsätte se sällskapsresan,sen gick ner,åt kvällsmat,drack mjölk,sen fortsätte se sällskapsresan,sen var den slut,sen sätt jag på en ny film sätt på tjuvarnasjul,sen åt vi kladdkaka,sen fortsätte se tjuvarnasjul,sen  börja på en önskelista,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards