johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 16 november 2013 23:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe i köket,sen ställde ut kaffekoppen i köket,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog på mig jackan,skorna,mössan,vantar,hjälmen,sen låste upp gargaset,sen stängde gargaset,lämna mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick till lilla köket,hämta min tröja,förklädde,köksmössa,sen gick till omkläddningsrummet,byta om till kökskläder,köksskorna,sen gick till lilla köket,sen höll på,fixa kakor åt gästerna,sen höll på att servera gästerna,sen sätt i kassan,sen fixa vi disken,sen sluta vi,gick,byta om till mina vanliga kläder,ringde pappa,fråga om sofia kunde komma till oss,sen låste jag skåpet,sen cykla hem ,sen ställde inne cyklen i gargaset,sen gick på toa,sen bädda min säng,sen gick på toa,sen gick ner,åt lunch,åt soppa,drack mjölk,sen kom sofia,vi var hemma hos mig ett tag,sen gick vi,mötte min kille vid skolan,gick till kometen,sen gick vi hem till min kille,sen såg jag,sofia på hans tv,sen åt han,sen gick vi hem till mig,sen sätt jag i min säng ett tag med dom,kolla på film,sen gick jag ner,åt kvällsmat,sen sätt i min säng,kolla på film,sen ringde sofiasmamma,då följde vi med henne ut,sen gick vi inne,fortsätte se på film,då somna jag  i min säng,sen gick jag med han ner i hallen,sen gick han hem,sen gick jag upp la mig,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards