johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 14 november 2013 21:30

   Hej idag vakna vi halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe i köket,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,sen tog min mobil,data,sen borsta håret,tog på mig skorna,jackan,stoppa ner datan i väskan,sen gick till bussen,tog bussen till skolan,sen hoppa av,gick en bit,sen hängde in jackan,la inne väskan,tog min skoldata,sen låste skåpet,sätt lite i uppbehållsrummet,sen gick till janet,då kolla vi på mejl,jobba med matte,engelska,sen hade vi rast,sen hade vi fika,drack kaffe,åt kakor,såg lilla aktuellt,sen svenska,sen ställde inne sakerna,sen låste inne datan i skåpet,sen gick till matan,åt lunch,sen hjälpte ann,göra fint vid parkeringen gjorde vi,sen hämta våran saker,gick till badet,sen byta om till badkläder,låste skåpet ,sen bada,sen gick inne,ducha,tog på oss kläder,sen tog en buss hem,sen tog det lungt hemma kolla på film,drack kaffe,kolla på bloggar,sen åt kvälsmat,sen fortsätte se på film,sen ducha,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards