johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 15 november 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe i köket,sen ställde ut kaffekoppen i köket,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog på mig jackan,skorna,pannbandet,vantar,hjälmen,tog skolväskan,sen låste upp i gargaset,stängde gargaset,sen lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick till omkläddningsrummet,tog av mig jackan,vantarna,mössan,la inne hjälmen ,sen låste skåpet,sen gick tillbaka,hämta mina kökskläder,sen låste skåpet,sen tvätta vi dom,sen höll vi på i lilla köket,fixa i ordning för öppethus,sen hade vi rast,fortsätte fixa i ordning,sen gick vi,åt lunch,sen fortsätte fixa i ordning,sen var allt klart då fick vi smaka kärleksmums,sen la vi inne saker i lilla köket,sen gick till omkläddningsrummet,tog väskan,tog på mig jackan,mössar,vantar,hjälmen,sen låste upp cyklen,sen cykla hem,låste upp gargaset,sätt inne cyklen,sen gick på toa,sen drack kaffe,sen gick på toa,sen var vi klara,sen åkte jag,mamma,mormor,syrran till ullared,sen handla saker i ullared,sen betala,sen åkte vi hem,åt kvällsmat,sen såg fotbollen sverige-portugal,sen såg idol,sen somna jag,sen gick jag upp,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards