johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 26 november 2013 21:30

  hej idag vakna halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka ,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen packa ner macka ,en flaska saft,en matlåda,sen tog på mig jackan,skorna,mössan,vantar,sen tog kassen,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,sen gick av vid bibloteket,sen gick till jobb,sen byta tröja,förklädde,köksmössa,kökskorna,sen skär gurka,tomater,sen tog hand om ren disk,sen åt vi frukost,sen tog hand om disk,sen åt vi lunch,sen torka borden,sen tog hand om ren disk,sen gick vi,byta till en annan tröja,flisjacka,skorna ,jacka,mössa,vantar,sen låste skåpet,sen gick till bussen,tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen drack kaffe,sen gick på toa,sen cykla till maxi,fråga en sak,sen cykla hem,sen ducha,sen torka,sen tog på mig kläder,sen såg film,sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen byta kläder,sen gick ut,gick med min kille,sen gick hem,sen åt en lussekatt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards