johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 9 november 2013 23:19

    hej idag vakna jag halv tolv,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen såg film,sätt vid ipaden,såg ullared,sen såg film,sen gick ner,sen skrev önskelista,sen rita en sak till pappa,sen kalla min syrra på mig,sen stängde filmen,sen gick jag,syrran till hööks,sen maxi,handla,sen gick vi hem,sen kom vi hem precis till mat vi åt taco,drack julmust,sen såg film,kolla bloggar,sen gick på toa,sen fortsätte se film,smsa med min kille,sen åt vi kvällsmat,drack julmust,sen åt godis,drack julmust,fortsätte se solsidan,sen såg klart solsidan säsong 1 disc 9-10,sen sätt på solsidan säsong 2 disc 1,såg på bloggar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards