johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 20 november 2013 21:30

      hej idag vakna vi halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe i köket,sen ställde kaffekoppen i köket,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog på mig skorna,jackan,tog min väska,gympapåse,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av,gick en bit,sen hängde inne mina saker i skåpet,sen låste skåpet,sen gick vi,hade billi,sen hade rast,sen tog jackan,min mössa,vantar,sen gick vi till fredrikstall,kolla på träd,djur med billi,sen gick vi tillbaka till skolan,hängde inne allt igen,låste skåpet,sen gick,åt lunch ,sen hade vi rast,sen hade vi bild,sen hämta mina saker,låste skåpet,sen hade vi musik,sen gick ,byta om till gympakläder,hade bollsport,sen gick vi,ducha,sen tog på mig kläder,tog på jackan,skorna,,mössa,vantar,sen gick till bussen,vänta på bussen,sen tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,gick hem,sen sätt vid ipaden,sen bädda sängen ,sen gick ner,koka kaffe,sen gick på toa,sen drack mer kaffe,sätt vid ipaden,såg film,sen åkte jag,mina föräldrar till biltema,sen åkte jag,mina föräldrar,syrra till maxi på den andra bilden är det julpynt på biltema,sen på tredje är det julgodis på maxi,sen åt kvällsmat,sen  gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards