johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 28 november 2013 20:45

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,stoppa ner maten,mackan i en kasse ,sen tog på mig jackan,skorna,mössa,vantar,tog kassen,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,hoppa av vid laserdom,gick resten av vägen till jobb,sen fick vänta,byta om för strömmen gick,sen gick ner,byta tröja,förklädde,skor,sen tog maten,mackan i la inne i kylen,sen tvätta händerna,sen skala morötter,fixa med morötterna,sen åt vi frukost,sen skärde tomat,sen tvätta händerna,tog hand om ren disk,sen åt vi lunch,åt pizza,sallad,drack saft,sen torka borden,sen tvätta händerna,sen tog hand om ren disk,sen sätt allt rätt,sen sätt oss ner,åt frukt,drack kaffe,sen tog på mig min tröja,flisjacka,skor,jacka,mössa,vantar,la inne det andra,sen låste skåpet,tog mina nyckla,sen gick jag,en till,sen kom min buss,tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog av mig yterkläderna,sen gick på toa,sen sätt lite vid ipaden,sen gick jag,mamma till maxi,mamma jobba,jag handla,sen betala jag,sen gick hem,sen koka kaffe,åt lussekatt,pepparkaka,drack kaffe,sen gick på toa,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,sen fortsätte se film,såg på bloggar,snacka med min kille i telefon,sen fortsätte se film,sen åt vi pannkakor,drack mjölk,sen fortsätte se film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards