johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 17 november 2013 22:52

  hej idag vakna jag tolv något,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en fralla,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,bädda sängen,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig yterkläder,sen gick hem på toa,sen tog på mig yterkläder igen,stog,vänta på min kille,sen gick vi till fredrikstall,sen gick inne på fredrikstall,kolla på djuren,gick runder där,sen gick,åt på en pizzeria,sen gick vi till maxi,han bjöd mig på cuba cola,sen gick vi hem till mig,la i min säng,myste,kolla på film,sen gick han hem,sen tog jag en handuk,gick upp,ducha,sen torka mig,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt kvällsmat,sen kolla på solsidan,sen hellenius hörna,sen sätt på starke man,kolla på min tv,la inne bilder på facebook,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards