johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 7 november 2013 21:30

  Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,sen tog min mobil,data,sen borsta håret,tog på mig skorna,jackan,tog på mig regnbyxor,tog på mig hjälmen,  la ner vatten,en frukt,datan i väskan,sen tog väskan,sen låste upp gargaset,tog på mig hjälmen,pannbandet,vantarna,tog min cykel,sen stängde gargaset,lämna inne mammasnycklar,cykla till skolan,sen låste cyklen,gick,tog av mig yterkläderna i omkläddningsrummet,la mobilen i byxfikan,tog min data,sen låste skåpet,sätt lite i uppbehållsrummet,sen gick till janet,skrev vilka som åt i tisdags,hur mycket dom betala,räkna ut det på datan,sen skrev ut det,sen hade vi engelska,sen rast,sen hade vi fika,drack kaffe,såg lilla aktuellt,sen svenska,sen ställde vi inne allt,låste inne datan i skåpet,sen gick till matan,åt lunch,sen tog mina saker,låste skåpet,cykla hem,sätt inne cyklen i garage , tog inne hd,sen koka kaffe till mig,mamma,såg film,läste bloggar,sen tog inne posten,tog mer kaffe,såg film,sen strök mina kläder,sen såg film,sen åkte vi på utvecklingsamtal på min skola,sen åkte hem,såg film,pappa gjorde kvällsmat,sen åt vi kvällsmat,drack mjölk,sen åt vi kladdkaka,vispgrädde,drack kaffe,sen såg sällskapsresan,drack kaffe,åt godis,sen gick på toa,sen fortsätte se sällskapsresan,sen såg tjuvarnasjul,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards