johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 november 2013 22:00

  hej idag vakna halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut kaffekoppen,smör,skinka,bröd,sen åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,data,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jacka,pannband,vantar,skor,packa ner datan i väskan,gympapåsen,hjälmen,sen låste upp garaset,sen låste gargaset,sen läma inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,tog mitt förklädde,mössa,låste inne mina andra saker,sen gick till lilla köket,gick igenom recept,sen baka vi chokladsnittar,sen pensla dom,sen tog rast,gick,hämta min plånbok,låste skåpet,sen gick till caffeterian,handla kaffe,en birka,sen fortsätte pensla chokladsnittar,sen gjorde vi schema till öppethus på lördag,sen lämna mitt förklädde,mössa i skåpet,sen gik inne imatan,åt pyttipanna,drack mjölk,sen gick,hämta gympapåsen,sen gick till idrotten,byta om till gympakläder,sen låste skåpet,sen hade innebandy,sen sluta på idrotten,ducha,sen tog på mig kläder,tog gympapåsen,låste inne i skåpet,sen tog datan,sen hade kärnämne,sen sluta vi,tog våran saker,sen låste skåpet,sen låste upp cyklen,sen cykla hem,sen sätt inne cyklen i gargaset,sen koka kaffe till mig själv,sen snacka med min kille i telefon,sen åt munk,drack kaffe,såg solsidan,sen kom min kille hem till mig med en film jag skulle låna,sen såg våra vänner jag får låna av min kille,sen såg fotbollsgalan,sen gjorde mig klar förläggdags  hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards