johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 november 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 13 november 2013 20:54

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jackan,skorna,vantar,mössa,sen tog gympapåsen,sen tog väskan,sen gick,till busshållsplatsen,sen vänta på bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av bussen,gick en bit,sen låste inne mina saker i skåpet,sen hade vi billi,sen hade vi rast,åt en birka,sen hade vi billi,såg hjärnkontoret,annat,sen gick vi,åt i matan,sen hade vi rast,drack kaffe,sen hade vi bild,sen hämta mina saker iskåpet,låste skåpet,sen hade vi musik,spela,sen tog mina saker,gick,byta om till gympakläder,sen hade vi bollsport,sen ducha vi,sen tog på oss kläder,sen gick till busshållsplatsen,vänta på bussen hem,sen tog bussen,hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen gick på toa,sen koka kaffe,ringde pappa,sen såg film,drack kaffe,sen ringde min kille,vi snacka,sen drack kaffe,såg film,sen hämta mer kaffe,drack mer kaffe,såg film,sen såg film,sen ringde min kille igen,vi snacka,sen gick på toa,sen såg film,då ringde pappa,vi snacka,sen fortsätte se film,sen duka,sen åt vi pizza,sen fortsätte se film,sen fylla på mobilen,sen packa badkläder,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags  hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards