johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 29 november 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 29 november 2013 22:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt pannkakor,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,tog min julmust i kylen,la ner julmusten,mackan i kassen,sen tog på mig skorna ,jackan,mössa,vantar,tog kassen,sen gick ut till förrådet,tog en färdigrätt i kassen,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,sen hoppa av vid laserdom,sen gick resten av vägen,sen gick ner,byta tröja,förklädde,kökskorna,köksmössan,sen låste skåpet,tog min mat,macka,julmust,la inne i kylen,sen tvätta händerna,sen skala potatis,sen dela potatis,sen åt vi frukost,åt en macka,drack kaffe,sen tog hand om ren disk,ställde inne saker från sillafrukosten,sen tog hand om ren disk,sen la upp schnitzel,sen värmde min färdigrätt,sen åt vi lunch ,drack julmust,kaffe,sen tog vi hand om ren disk,sen tog min julmust,sen gick ner,byta tröja,flisjackajacka,mössa,vantar,sen la inne dom andre sakerna,sen låste skåpet,tog mina nycklar,kasse,sen gick till bussen,sen tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen,såg om vi hade fått post,sen fråga mamma om hon ville kaffe,sen koka kaffe,sen åt en pepparkaka,drack kaffe,sätt vid ipaden,sen tände alla ljusstakar,sen låste dörren,gick ut,gick med min kille,sen åt vi kvällsmat,sen gick vi hem till kille,såg film,jag såg idol,sen såg vem som åkte ut från idol,sen följde han mig hem,sen såg jag film,blogga,sätt på facebook,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards