johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 25 november 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 25 november 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe,brädde en macka att ha med till praktiken,stoppa ner i en plastpåse,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen gick ner,borsta håret,sen stoppa ner tofflor i en kasse,mackan,saftflaska,sen tog på mig jacka,skor,mössa,vantar,sen gick ut till förådet,hämta en färdigrätt,sen gick till bussen,sen sätt på bussen,sen hoppa av vid laserdom,sen gick till praktiken,tog på mig en th-shirt,förklädde,en köksmössa,skorna,sen låste skåpet,tog nycklarna,gick till köket,sen skärde gurka,tomat,sen åt vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen tvätta händerna,tog hand om ren disk,ställde inne det rätt,sen rulla jag,en till köttbullar,sen värmde min färdigrätt,sen åt vi lunch,drack saft,sen tog hand om ren disk,ställde rätt,sen stoppa vi ner lussekatter i påsar,sen sätt vi,tog det lungt,sen gick vi ner,byta tröja,flisjacka,skor,jacka,mössa,vantar,sen låste skåpet,sen gick vi till ga torg,tog bussen till dalhem,sen sätt på bussen,sen hoppa av på annerovägen,sen gick hem ,koka kaffe,sen drack jag,pappa kaffe,snacka med min kille i telefon,sätt på ipaden,sen gick på toa,sen smsa han,sa han hade ätit klart,sen gick vi till hornbach,kolla i affären,sen gick vi hem till dalhem igen,sen gick vi hem till mig,la,möss,sen åt jag kvällsmat,stoppa ner mat i en matlåda till imorgon,grönsaker i en annan till i morgon,sen såg vi film,la,mystde,sen gick ut med min kille,hans bror hämta han,hans bror,han,hansmossa körde,sen gick jag inne,fortsätte se film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards