johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

utförsäljning av kärleksböcker,spännadeböcker

Av johanna Karlsson Maltby - 24 november 2013 12:47

jag har ett antal böcker (63böcker rättare sagt),en pc cd rom skiva och 3 ljudböcker som jag tänker sälja,de är en hel del olika böcker men de flesta är från tl klubben/girl :it. de flesta är i bra skick,och finns att hämta i helsingborg ca 10 min körväg från centrum men de kan även skickas mot fraktpriset, obs vid köp av föer blir priset på böckerna lägre. lista på böckerna ovan:spännade böcker pris 50kr styck eller 100 kr för alla (frakt är ej inräknad i priset).

spännade böcker alla använda men i gott skick.

Ett äventyr att bita

Den gudomliga prövningen

Höga förvämtningar och en drömprins på skidor

Philippa och stenfens löfte

Singla slant

Katastrofen ett vilt liv

Ge inte upp,edie

Drakung fu-mästaren

Bytes:lantluft mot kärlek

  lista på böckerna ovan ( alla från Tl klubben /Girl:it

Venus spring uppröelsen

Bortförd

Ursäkta mina fenor

Rubysblogg

Äkta kyssar smakar bäst

Gudarnas ö

Starlight framtidsfobi och pojbandshysteri

Tiferjakten

Dansa i snön

   Lista på böckerna ovan (alla från Tl klubben/Girl.it

Amy

Skaffa ett liv!

Ditt hjärta

Ett nät av lögner

En godbit till vän

Någon annanstans

Emmy ett nytt liv hotar

Hjärtklappnings-duett

Venus spring dubbelgångaren

Briskt lov

   listan på böckerna ovan från Tl klubbe/ Girl:it

Philippa och drömmakarens gotter

Philippas och önskningar

Alice får en andra chans 1

Öga för öga tand för tand

Alice får en andra chans 2

När elden slocknat

Drömmar och bakverk

Edies värld

Är det någon där?

Kathys hemlighet

  lista på böckerna ovan från Tl klubben/Girl:it

Venus spring stjärnspionen

Hemligheten

Luft under vingarna

Porträtter på vinden

Flickan i hasselskogen

En andra chans

I drömmarnas värld

Magneta svävar i det blå

Ingenting är omjöligt

Vilken skruvad vecka!

  lista på böckerna ovan alla från Tl klubben/Girl:it

Lurad

Fallet

Diamant-flickan

Nu är det min tur

Amys hemlighet

Den långa vägen hem

Platt fall

Pingvin-problem

Guldet i labyrinten

Trädtrubbel

  lista på böckerna ovan från Tl klubben/Girl:it

Endast för tjejer

Barnvaktstrubbel

Gåvan

  här är en pc cd rom spel som jag säljer fashion tycoon heter spelet   här är 3 ljudböcker jag säljer bortskämd,den magiska tärningen,fånge i det förflutna mejl:Johanna_maltby@hotmail.com det var allt från johanna karlsson maltby vi hörs mer i kväll när jag bloggar om dagen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards