johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 31 augusti 2014 22:13

Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen byta kläder,sen åkte jag,min kille till väla,sen gick på väla,sen köpte jag en hiflångarmadtröja,sen köpte han en keps,sen gick vi på väla,sen åt vi på mc donalds,drack läsk,sen tog kassen,sen gick ut till bussen,sen tog bussen till berga,sen hoppa av,sen gick inne på maxi,sen låste inne våran kassar,paraply,sen gick tog en kasse,sen gick till drick yoghurten,sen köpte dricka,choklad,sen betala det,sen gick ut,hämta våran kasar iskåpet ,paraplyen,sen gick ut,sen gick han med sin morfar,sen gick jag hem,sen sätt inne kylvarorna,sen sätt imin säng lite,sen visa mamma tröjan,sen åkte dom ,handla,sen gick jag inne,duscha,sen tog på mig kläder,sen sätt vid ipaden,sen kom min kille,sen sätt vi vid ipaden,sen åt jag kvällsmat,sen gick min kille hem,jag sa hejdå,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon när det är ny månad hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards