johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 20 augusti 2014 21:27

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog mina saker,sen gick ner,borsta håret,sätt upp håret,sen sätt,villa lite,sen stoppa ner matlådan,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetskläder,skor,sen tog matlådan,la i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen torka lådor,sen brädde min bulle,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen tog undan efter mig,sen betala Bullen,sen torka jag,en till hyllorna,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen värmde min lunch,sen åt lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,Sen tog min matlåda,stoppa i väskan,sen byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,mina saker,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,tog inne posten,sen koka kaffe,sen la tillbaka matlådan,sen sätt vid ipaden,sen drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen åkte vi till Ikea,sen Hyllinge cash,sen stallet,sen körde vi hem,sen lägga dom mat,sen åt vi kvällsmat,drack jucie,sen såg idol,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards