johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 26 augusti 2014 23:30

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog mina saker,sen färdigrätten,yoghurten,sen la iväskan,sen tog mina saker,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa av,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbetskläder ,skor,sen tog mina saker,la inne färdigrätten,yoghurten i kylen,sen tvätta händerna,sen la undan en bulle,sen torka bordet,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,yoghurten,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen gick byta om till vanliga kläder,sen tog på mig skor,sen tog mina saker,sen gick till bussen,sen tog bussen,sen gick till annerovägen,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen åt kvällsmat,sen tog på mig kläder,sen kolla på idol,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards