johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 13 augusti 2014 21:52

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen Tog mina saker,sen gick ut,tog en färdigrätt,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick,byta om till kökskläder ,skor,sen tog min färdigrätt,la i kylen,sen tog hand om disken,sen la fram en bulle,sen tog hand om disken ,sen brädde Bullen,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen hängde jag,en till med ner till caféet,sen torka borden där,fixa andra saker,sen tog vi varm choklad,sen tog hand om disken,sen drack min varm choklad,sen slängde vår muggar,sen tog hand om disken,sen värmde våran luncher,sen åt,drack vatten,sen tog jag,en till hand om disken,sen tog hem matlådan från igår,sen tog hand om disken,sen sluta jag,en till,sen byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog min väska,matlåda,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen fixa jag,mamma,tog ut ett djur från min blåsa,sen drack vi kaffe,sen bädda sängen,sen gick ut till bilen,sen körde jag,mina föräldrar,fixa ett abonnemangskort ,sen körde vi till posten,sen hämta min HIF Th-shirt,sen körde hem,sen villa jag min fot,sen åt vi kvällsmat,sen duka av,sen sätt,villa min fot,sen såg allsång på Skansen på svt play,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards