johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 30 augusti 2014 23:24

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack jucie,sen gick upp,bädda sängen,borsta tänderna,sen gick ner,koka kaffe,sen drack kaffe,sätt vid ipaden,sen byta kläder,sen borsta håret,sen tog mitt paraply,sen gick hem ifrån till busshållsplatsen,sen åkte jag,min kille ner till hx festivalen,sen gick där,sen åt lunch där,sen gick där,sen tog vi en buss till dalhem,sen hoppa av vid maxi,sen gick inne på maxi,sen gick hem till mig,var hemma hos mig,sen såg film,sen åt jag kvällsmat,sen såg jag,han lite av fångarna på fortet,sen gick han hem,jag sa hejdå till han,sen fortsätte jag se fångarna på fortet,sen sätt vid ipaden ,sen såg film,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 30 augusti 2014 21:58

Hej igår vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ta med,sen tog inne allt ,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen gick ner,sen stoppa ner matlådan,mackan i väskan,sen borsta håret,sätt upp håret,sen tog på mig jacka,skor,sen tog väskan,sen gick till bussen ,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa av,sen gick resten av vägen,sen byta om till arbetskläder,skor,tog matlådan,mackan,sen ställde inne det i kylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,sen tog hand om disken,sen sluta jag,tog min matlåda,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,jacka,tog min väska ,slängde arbetskläderna i tvätten,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen tog det lungt,sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen tog det lungt,sätt vid ipaden,sen träffa min kille ute,sen gick vi ut,gick en runda,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards