johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 9 augusti 2014 23:09

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt 2pannkakor,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,sen gick ner ,borsta håret,sen sätt vid ipaden,sen åkte vi till väla,sen köpte en annan Th-shirt,sen gick vi inne på Intersport,kolla en sak,sen körde vi till Coop,handla,sen körde hem,sen åt pizza,drack läsk,sen sätt vid ipaden,sen kom mormor,morfar,sen åt vi tårta ,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen duka jag av,sen köpte en Th-shirt på webbshoppen på Intersport,kommer bild sen när jag får den,sen sätt vid ipaden,sen sätt vid ipaden,sen gjorde en sak på datan,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards