johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 11 augusti 2014 22:26

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen gick ner,sen stoppa mina saker ikassen,sen tog matlådan,stoppa i kassen,sen gick ner,borsta håret,sen bad mamma sätta upp håret,sen tog kassen,mina saker,sätt på mig sandalerna,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till skatteriet,sen byta om till kökskläder,sen tog hand om disken,sen soppa golvet efter glasskärvor ,sen tog hand om disken,sen brädde min bulle,sen åt vi frukost åt en bulle,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen värmde min lunch,sen åt vi lunch,drack Cola,sen tog hand om disken,sen soppa golvet,sen tog hand om disken,sen sluta vi,sen gick jag,en till ,byta om till våran vanliga kläder,sen tog mina saker,sen gick till bussen ,sen tog bussen hem,sen snacka med min kille,sen gick hem,sen tog det lungt,sen tog inne posten,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen tog det lungt,sen såg film,sen kom min kille,sen såg vi film,sen åt kvällsmat,sen såg vi film,sen gick han hem,jag sa hejdå,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards