johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 7 augusti 2014 23:38

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog,på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick,upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,rulla upp,sen sätt vid ipaden,sen gick ner,borsta håret,sen tog mina saker,sen gick,till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen hoppa vi av där,sen vänta på ett tåg till Lund,sen tåg ett tog till Lund,sen handla jag en bulle,sen kaffe,sen gick vi på bussen,sen tog bussen till Simrishamn,sen gick där lite,sen åt vi pizza,drack läsk,sen gick vi till bussen,sen vänta på bussen,sen tog bussen till Lund,sen vänta på tåget,sen tog tåget hem,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen drack 7up ,åt fläskasvål,sen sätt vid ipaden ,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards