johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 15 augusti 2014 22:30

  hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen tog ut frukost,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog mina saker,sen gick ner,borsta håret,sen sätt mamma upp håret,sen tog mina saker,maten,sen tog väskan,stoppa matlådan i,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen,sen byta om till kökskläder,skor,sen la min matlåda i kylen,sen tog hand om disken,sen städa vi hon till diskmaskinen den ena,sen städa kylen,sen brädde min bulle,sen åt vi frukost,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen åt lunch,sen gick,byta om till mina vanligakläder,stoppa min matlåda i väskan,sen tog väskan,sen gick ner till mina föräldrar,sen åkte vi till mötet,sen vänta,sen hade vi möte,sen var mötet slut,sen åkte jag,mamma hem,sen åt jag en macka med köttbulle på,drack jucie,sen tog mina saker,sen tog på mig mina sandaler,sen tog jag,min kille bussen ner till knutpunkten,sen tog tåget till malmö,sen gick på malmö festivalen,sen åt vi kvällsmat,sen gick i malmö,sen gick vi ner till tåget,sen tog tåget till helsingborg,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen koka kaffe,sen drack kaffe,åt godis,sen tog ner koppen,sen åt godis,drack läsk,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards