johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 4 augusti 2014 23:00

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,tog ut allt,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,sen borsta håret,sen tog inne posten,sen sätt vid ipaden,sen åkte vi till Elgiganten,köpt en sak,sen körde vi,tanka,sen körde mamma till maxi,sen handla vi,sen sätt vid ipaden,sen åt lunch,sen plocka upp ur diskmaskinen,sen ner,sen koppla pappa inne min bluray-spelare ,sen gick jag upp,kolla,sen torka bordet,köksbänken,sen sätt vid ipaden,sen tog ut katterna,sen sätt vid ipaden,sen tog inne katterna,sen kolla på HIF på ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen såg HIF,sen snacka med min kille i telefon,sen såg film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards