johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 1 augusti 2014 23:30

Hej idag vakna jag tio ,sen gick upp,tog på mig kläder ,sen koka kaffe,sen åt frukost ,drack kaffe ,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt ingång datan,la över bilder,sen stängde av,sen borsta håret,sen packa ner saker i väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till Knuttpunkten ,sen tog tåg till Lund,sen tog buss till södra sandby,sen tog buss till harlösa,sen gick till slottet,sen kolla på slottet,sen åt glass,sen tog buss till södra sandby,sen buss till Lund,sen tåg till Knuttpunkten,sen betala 2chesburgare,sen åt 2chesburgare,sen tog bussen till maxi,sen handla en Cola,godis till min kille,sen gick hem,tog ut katterna,sen sätt vid ipaden ,sen kom min kille,jag tog inne katterna,stängde uterummet,gav dom kattmat ,sen ställde inne deras mat,sen gav kaninen ett salladsblad ,sen åt jag,min kille kvällsmat ,sen plocka jag upp diskmaskinen ,sätt ner i den,fixa köket,sen drack kaffe,åt godis,såg film,sen gick vi ner,såg film,sen gick upp,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards