johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 augusti 2014 23:30

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,sen gick ner,åt lunch,drack,sen åkte dom,sen såg jag,min kille film,sen gick han hem,hämta sitt busskort,plånbok,sen vänta jag på han,sen tog mina saker,sen borsta håret,sen sätt på mig sandalerna,låste dörren,sen åkte vi buss till väla,köpte hifbiljetter till söndag,sen köpte jag en Th-shirt,sen gick vi ut till deras bil,sen gick hans mossa inne i en affär,sen körde hon oss till maxi,hans mamma handla,jag handla godis,sen släppte dom av mig hemma hos mig,sen låste upp dörren,sen låste dörren,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen strök mina kläder,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min fassa i telefon,sen ringde min kille,snacka med han,sen åt kvällsmat,sen åkte jag,min kille,hans Mossa bussen ut till Ängelholm,såg ljusfesten,sen fyrverkeriet,sen vänta vi på bussen,sen tog bussen till berga,sen följde han,hans mossa mig hem,sen gick jag,inne,sen åt godis,drack läsk,såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards