johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 10 augusti 2014 22:04

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,sen gick ner,borsta håret,sen sätt vid ipaden,sen åt lunch,drack,sen tog på mig hifkläder,sen gick jag till bussen,sen tog bussen till hållplatsen vid zoegas,sen gick vi till Olympia,sen såg fotboll,sen var det första halvlek,sen köpte godis,dricka,sen betala det,sen gick vi upp,sätt oss,sen såg HIF,sen sluta matchen,sen gick jag,Emil hem,sen gick jag hem till mig,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen vispa grädde,sen kom min kille,sätt vid ipaden,sen åt jag kvällsmat,drack jucie,sen såg lite film,sen gick jag,min kille ut,gick,sen gick han hem till sig,jag till mig,sen såg film,åt godis,drack läsk,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards