johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 2 augusti 2014 22:57

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen gick upp,borsta tänderna,sen borsta håret,sen sätt vid ipaden,sen låste allt hemma ,sen gick till busshållplatsen,sen tog bussen till Knuttpunkten,väskan,sen vänta på ett tåg till Bjuv,sen gick vi i Bjuv ,sen åt korv med bröd,drack läsk,sen gick till tåget,sen tog tåget till Knuttpunkten,Sen bussen,sen hoppa av ,sen låste inne väskan,sen gick inne på maxi,handla,sen betala,sen låste upp skåpet,sen gick hem,sen duka,Sen blanda läsk,sen åt vi kvällsmat,sen duka av,sen sätt vid ipaden ,sen såg film,sen gick min kille hem,Sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards