johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 30 april 2014 23:51

Hej idag vakna jag halv sju,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,ost,smörkniv,osthyvel,sen gick inne,hämta kaffekoppen,sen gick ut till uterummet ,sen åt frukost ,drack kaffe i uterummet,sen tog inne allt,sätt smöret,osten i kylen,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog mobilen,datan,ett par shorts ,stoppa ner datan,shortsen i väskan,sen tog på mig sandalerna ,jackan,hjälmen,sen tog väskan,gympapåsen ,sen låste upp garaget,sen tog ut cykeln,sen stängde garaget,tog gympapåsen ,stoppa i cykelkorgen,sen lämna inne mammasnycklar ,sen cykla till skolan,sen låste cykeln ,tog mina grejor ,hjälmen,sen låste upp omklädningsrummet ,sen låste inne väskan,gympapåsen,byta till shorts ,tog av långarmadtröjan,stoppa ner i väskan,sen hade vi billi,sen såg Hjärnkontoret ,sen tog rast,sen skrev lite i våran pärmar,sen kolla fågelholkar,sen gå lunch,drack mjölk,sen sätt ute på rasten,sen hade vi Siw,jag,en till handla en blomma,grattis kort som vi skrev på,sen fika vi,åt muffins,drack kaffe,sen tog undan allt,sen hämta mina saker,hjälmen,sen låste skåpet,sen hade Erika en musik tävling,sen jag en musiktävling,sen gjylsime en fråga,sen sluta vi,sen gick,byta om till idrottskläder,fotbollsskorna,sen låste skåpet,sen tog nycklarna med,sen hade vi fotboll,sen byta jag om till vanliga kläder,packa ner det andra,sen tog på mig sandalerna,sen tog nycklarna,mina saker,sen gick till cykeln,sen tog på hjälmen,sen cykla hem,sen ställde inne cykeln i garaget,sen snacka lite med mina föräldrar,sen gick upp,duscha,sen koka kaffe,drack kaffe,sen gick ut med Theo,sen sätt vid ipaden,sen åt pizza,sen körde vi till Laröd ,där var mycket folk så vi körde hem igen,gjorde ett eget majbål,översta är som jag såg ut på valborgsmässoafton ,sen myste vi hemma,sätt,snacka,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon ,då är det ny månad hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards