johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 18 april 2014 23:39

Hej idag väckte min syrra mig 9.30,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt 3pannkakor,sen borsta tänderna,bädda min säng,sen koka kaffe,sen drack jag,mamma kaffe,sen gick genom min garderob resten av lådorna,nu har vi provat hela min garderob med kläder fans kläder som var för små,sen sätt jag vid ipaden,sen drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen åt jag,pappa ,min bror lunch,mamma,syrran var i stallet,sen kom då hem,sen åt vi chips,dipp,sen gick jag ut,gick med Theo vår största katt,sen gömde mamma ägg,sen leta vi,sen gick jag till maxi,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat ,sen såg jag,mamma lets Dance ,sen sätt vid ipaden,sen åt godis,drack läsk,sen såg vem som åkte ut från lets Dance,sen kolla bloggar ,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards