johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 april 2014 21:31

hej idag vakna jag 6.50,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb ,sen la den i hallen,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen stoppa ner lokan,maten,mackan,yoggin,stoppa i en kase,sen gick till bussen,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta Th-shirt,förklädde,skor,sen tog hand om disken,sen gick jag,en till iväg med en beställning,sen åt vi frukost åt min macka,Yoggi,drack kaffe,sen gick jag,en handledare ner,fixa i språkcafeet,sen åkte vi med hissen,sen gick tillbaka till café skatteriet ,sen tog vi hand om disken,sen sluta andra tidigt,sen tog jag,en till hand om disken,sen åt vi lunch,drack Loka ,sen börja vi,sen tog jag,en till hand om disken,sen fixa ordning i caféet,sen stängde diskmaskinen,sen gick jag,byta om till mina vanliga kläder,stoppa ner matlådan i kassen,byta skor,tog på mig jackan,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen hoppa på knutpunkten,sen hoppa av på annerovägen ,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen koka kaffe,sen drack kaffe,villa lite,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen åt kvällsmat,drack juice,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards