johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 21 april 2014 21:48

Hej idag väckte mamma mig tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt en macka,drack kaffe,sen damtorka mitt rum,sen åt 2 pizzabitar ,sen såg film,sen sätt vid ipaden i uterummet,sen sa pappa det ringer på dörren säkert Emil min kille ,sen sätt vi ett litet tag på mitt rum,sen dammsuga jag,sen drack mer kaffe,sen sätt han vid ipaden,sen skulle han hem,äta,sen såg jag klart filmen,sen ducha jag ,sen sätt vid ipaden,sen tog på mig kläder ,sen gick jag,min kille till matcitygross,sen handla han,sen gick vi hem till mig,la,möss i min säng,sen gick jag ut med Theo vår största katt,sen kolla i fönstret på mitt rum när någon övningskörde,sen möss med min kille,sen gick ner,åt kvällsmat åt taco,drack juice,sen möss med min kille,sen gick han hem,sen såg jag Ullared,sen sätt vid ipaden,sen packa väskan,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards