johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 7 april 2014 21:45

Hej idag väckte mamma mig,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt jordgubbskräm med mjölk,en macka,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,stoppa ner mackan,yoggin,maten,sen tog på mig jackan,skorna,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta Th-shirt,förklädde,skor,sen tog min mat,stoppa ikylen ,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen sätt lite,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost åt en macka,yoggin,drack kaffe ,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack vatten,kaffe,sen tog hand om disken,sen gick jag,en till,byta om till mina vanliga kläder,sen tog på mig jackan,skorna,sen kassen ,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen ,sen hoppa av på annerovägen ,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen kolla på ipaden,sen koka kaffe,drack kaffe,kolla på ipaden,sen åt glass,drack kaffe ,sen gick till maxi,handla,sen kom min kille,sen åt jag kvällsmat,han såg hockey,sen såg jag,han Ullared,sen gick han hem,då gick jag ner,sa hejdå,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards