johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 3 april 2014 21:30


Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner ,tog ut smör,skinka,kaffekoppen,sen åt en macka,drack kaffe iuterummet ,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,stoppa ner laddaren kassen,sen borsta håret,sen stoppa ner matlådan,Yoggi,mackan,tog på mig jacka,skor,mössa,vantar,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,hoppa av,sen gick resten av vägen till jobb,sen ringde på dörren,sen öppna en,sen byta om till arbetströja,förklädde,skor,sen tog matlådan,yoggin,mackan,ställde i kylen,sen tog hand om disk,sen villa lite,sen tog hand om disk,sen åt vi frukost åt min Yoggi,macka,drack kaffe,sen tog hand om disk,sen betala en läsk i kassan själv,sen värmde min mat,sen åt vi lunch,drack läsk,sen torka jag borden,mikrona,sen hjälpte till,tog hand om disk,sen soppa jag golvet,sen hjälpte till,tog hand om disk,sen tog inne kiosken,sen tog hand om disken,sen gick jag,en tjej till,byta om till våran vanliga kläder,skor,jacka,mössa,vantar ,tog min kasse ,sen gick till knutpunkten ,sen tog bussen,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog av mig jackan,skorna,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen stack mamma i väg,sen gick jag till maxi,handla läsk,sen gick jag,Emil ut,gick en runda,sen gick hem till mig,jag åt kvällsmat,han såg film på mitt rum,sen såg jag,han film,sen följde med han ner,sen åt jag gröt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards