johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 april 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 22 april 2014 21:51

Hej idag väckte pappa mig 6.50,sen gick jag upp,tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut smör,bröd ,ost iuterummet ,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig min vårjacka ,skor,hjälm,sen låste upp garaget ,sen tog ut cykeln,sen stängde garaget,sen la inne nycklarna,tog min väska,sen cykla till skolan,sen låste cykeln ,sen lämna jackan,väskan i skåpet,sen låste skåpet,sen samlades vi i stora köket,gick igenom vad vi skulle göra,sen kolla dom i kylen,jag,en till gick,byta om till kökskläder,skor,sen hacka persilja ,sen dela laxen,sen tog vi rast,sen gjorde jag couscous ,wokgrönsaker ,sen var det klart,sen ställde vi fram allt,sen åt lunch,drack vatten,sen hade vi rast ,jag snacka med min kille i telefon,sätt ute,sen gick vi inne,sen tog vi hand om all disk ,sen var det klart,sen gick vi genom vad som var bra gjort,sen fick vi gå,byta om,sen läste vi på lappen vi fick tillsammans ,sen fick vi sätta upp stolarna,sen fick vi sluta,sen gick jag,tog min väska,stoppa ner jackan i väskan,sen stängde väskan,sen tog min hjälm,sen låste skåpet,sen sätt på mig hjälmen,sen låste upp cykeln ,sen cykla hem,sen sätt inne cykeln i gargaset,sen åt middag,sen koka kaffe,drack kaffe,sen gick ut med Theo,sen plocka ner påskpyntet ,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen mötes vi vid mig,sen tog vi bussen till statena ,sen gick till bowlinghallen,sen betala,sen bowla,sen gick vi till McDonalds ,åt,sen gick vi till mat city gross,sen åt godis ,sen gick förbi drottninghög,sen gick till min gata,stog,prata,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen packa gympakläderna,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards